Klachtenpagina
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over je aankoop en/of de geboden service. Desondanks vragen wij je vriendelijk om je klacht per email aan de afdeling klantenservice door te geven. Een medewerker zal de klacht behandelen en uiteraard proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.
Onze gegevens:
ikwilzitzakken
Duifpolder 92
3825 JE Amersfoort
Telefoon: 085-3030 828
E-mail: klantenservice@ikwilzitzakken.nl
Je kunt ook gebruik maken van het Contactformulier
Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht op werkdagen binnen 48uur na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).